Hugo Boss is voor zowel man als vrouw een bekend kledingmerk. Met wereldwijd verschillende verkooppunten en een groot online platform is Hugo Boss een bekende op de markt. Door het grote bereik van het merk hebben zij ook veel werknemers in het buitenland. Om al deze werknemers in contact te brengen met elkaar werd er vanuit het in Amsterdam gevestigde hoofdkantoor een event geregeld. Samen met cootje Karin Boerkamp, produceerde Marloes&Co hiervoor een hybride event vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam waar alle sprekers en het Nederlandse team aanwezig waren. Dit mochten we zowel in 2021 als in 2022 organiseren.
Het HUB Hugo Boss event bracht de collega’s uit zes verschillende landen samen om kennis en inspiratie te delen. Het belangrijkste doel van dit event voor Marloes was het behalen van interactie en betrokkenheid. Via een live presentatie op het hoofdkantoor konden wereldwijd werknemers het event volgen. Niet alleen werden zij gemotiveerd, geënthousiasmeerd en bijgepraat over de toekomst, ook konden zij zelf interacteren met het event en hun eigen ideeën delen.